<-- picit saya untuk follow !

Oct 17, 2012

MENYOMBONG TAK TENTU HALA KENAPA ?!

 
 
Assalamualaikum w.b.t
Hai hai hai
HAHA
Aku rasa korang dah baca kot entri aku pasal 
'Tak nak kawan sudah, nama kau Dolah ... ' tu.
 Emm, lantak you lah eh. (versi Johan Karoot Komedia)
 Tak nak kacau dah.
Nak menyombong korang punya pasal
Tak amek tahu dah.
Yang penting lepas ni aku nak kerja, pakai FON mahal balik.
Eh, tade hal lah. sikit aku tak heran.
Hak masing-masing lah kan.
Kau sombong sekali, aku sombong berganda-ganda daripada itu. 
Masalahnya, kau sape? Anon pun. tade kena-mengena.
Sekian dan terima kasih.
Okay bye.
p/s : Tegar

No comments:

Post a Comment

hey si manis Atira, i just want to say :